FAQ

Waar kan ik terugvinden of een artikel voorradig is?

Wanneer je in de onlineshop een product selecteert (en de juiste maat kiest), kan je zien of het ingegeven aantal nog voorradig is.

Als er een product niet voorradig is, kan je altijd telefonisch contact opnemen met het nummer +32 486 12 93 92 of een e-mail sturen naar hello@becomeshop.be Nadien toetsen we af bij de leverancier of we het product kunnen bijbestellen.

Nadien toetsen we af bij de leverancier of we het product kunnen bijbestellen. 

Kan ik mijn online bestelling anulleren?

Wanneer je een online bestelling wilt annuleren, bel je best zo snel mogelijk (lees: voor je de verzendbevestiging ontvangt) op het nummer +32 486 12 93 92 of via hello@becomeshop.be. Zo stoppen wij de behandeling van jouw bestelling. Nadien krijg je uiteraard het volledige aankoopbedrag terug gestort.

Kan ik na ontvangst van een verzendbevestiging mijn bestelling nog annuleren?

Wanneer je na ontvangst van verzendbevestiging toch bedenkt, kan je ons hiervan op de hoogte brengen via het nummer +32 486 12 93 92 of via hello@becomeshop.be

Wanneer je het paket ontvangt, dien je dit ongeopend terg te sturen naar de winkel. Wanneer wij deze bestelling ongeopend ontvangen, wordt jouw volledig aankoopbedrag terug gestort naar dezelfde bankrekening waarmee de bestelling gemaakt werd (exclusief verzendkosten). 

Kan ik een bestelling retourneren?

We willen dat je volledig tevreden bent over elke aankoop bij Become Official en streven ernaar om je ten allen tijde uitstekende kwaliteit, waar voor jouw geld en een prima service aan te bieden. Indien je een artikel wenst te retourneren, gelieve dan het retourformulier in te vullen dat je hier kan downloaden en dat binnen de 14 kalenderdagen naar ons terug te sturen.

We vragen je om de producten terug te sturen in ongebruikte, onbeschadigde en complete staat (inclusief alle accessoires), in hjen originele & onbeschadigde verpakking, met het etiket en met een kopie van de leveringsbon. Dus bekijk het geleverde product gerust zoals je in de winkel ook zou doen. Bijvoorbeeld: haal een t-shirt uit de doos en bekijk deze van alle kanten, pas dit binnenshuis, maar ga er niet mee buiten wandelen. Is je product toch niet meer in originele staat of in de originele verpakking? Dan ontvang je -afhankelijk van de staat van het product- een gedeelte van het oorspronkelijke aankoopbedrag. 

Je kan alle producten aangekocht via de webshop retourneren, met uitzondering van kleding/accessoires waarop vlekken* zijn, gesoldeerde of gepersonaliseerde producten m.a.w. producten die op maat van de klant afgesteld worden. Zo kunnen gepersonaliseerde t-shirts, sweaters, badpakken, zwemshorts, etc. (lees: met naam en/of gepersonaliseerde boodschap) niet geretourneerd worden. Voor jouw eigen hygiëne kunnen wij ook geen gedragen zwemgerei in retour nemen.

* Is er een vlek of default aan een artikel bij ontvangst van je pakket. Laat ons dit dan zo snel mogelijk weten.

Jouw bestelling terugsturen:

  1. Vul het herroepingsformulier in, dat je downloadde en stop het bij je pakket dat je wil terugsturen.
  2. Je retourneert jouw pakket op eigen kosten, tenzij het een onjuiste levering en / of beschadigd artikel betreft, in dat geval kan je contact opnemen met hello@becomeshop.be. Terugsturen kan op volgend adres:

Become official BV
Torkonjestraat 31
8510 Marke

  1. De terugbetaling van het aankoopbedrag gebeurt binnen de 14 dagen na ontvangst van je pakket. Dit gebeurt op de kredietkaart of bankkaart, waarmee je de bestelling hebt betaald. Become official is niet verantwoordelijk voor het verlies van jouw pakket onderweg.

Houd altijd jouw Track & Trace nummer bij tot jouw retour is verwerkt!

Kan ik mijn bestelling online volgen? 

Na het plaatsen van jouw bestelling word je per e-mail op de hoogte gebracht van de verzending en de verwachte levertijd. Zo kan je jew pakket op de voet volgen met het Track & Trace nummer die we je bezorgen.

In de bevestigingsmail vind je ook een link die rechtstreeks naar de selectie van de leveringsopties leidt..

Door wie zal mijn bestelling geleverd worden?

Voor onze online webshop werken we samen met Bpost. Zij zullen jouw pakket veilig tot het gevraagde adres leveren én met de glimlach overhandigen. Bij eventjeele beschadiging of verlies van goederen tijdens de verzending Become Official bijgevolg niet verantwoordelijk.

Zijn er extra verzendkosten?

We hebben een vaste verzendkost van € 4,95 voor wie vanuit de BeNeLux besteld. Deze kost wordt niet in rekening gebracht wanneer uw aankoopbedrag groter is dan € 70.

Voor Duitsland bedragen de verzendkosten € 8,50; voor Frankrijk is het € 11,95 en voor Groot-Brittannië is het € 12,50 en duurt het 2-5 werkdagen. Deze kosten worden niet in rekening gebracht als jouw aankoopbedrag hoger is dan € 70.

Voor Oostenrijk, Tsjechië, Denemarken, Finland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Portugal, Spanje en Zweden bedragen de verzendkosten € 20,50. Deze kosten worden niet in rekening gebracht als jouw aankoopbedrag hoger is dan € 70.

Ziezo, alweer een stap dichterbij om jouw bestelling te plaatsen! Graag tot snel!